Průběžné vedení účetnictví je základním pilířem pro zdravé a úspěšné podnikání. Díky pravidelnému zpracování účetních dokladů, kontrolám a přehledům získáte neustálý přehled o finančním zdraví vaší firmy. Ve společnosti DAINPO vám nabízíme komplexní řešení průběžného vedení účetnictví s důrazem na přesnost, bezpečnost a individuální přístup.
Nečekejte na účetní závěrku na konci roku. S průběžně vedeným účetnictvím od nás víte o každém výdaji, příjmu, pohledávce i změně v majetku v reálném čase – a to vše s garancí souladu s platnou legislativou.
Mám zájem o průběžné vedení účetnictví
Průběžné vedení účetnictví znamená, že vaše účetnictví je zpracováváno pravidelně – měsíčně, čtrnáctidenně nebo týdně, podle vašich potřeb. Účetní doklady nejsou odkládány na konec roku, ale ihned zpracovávány, kontrolovány a vyhodnocovány. Tento systém přináší vyšší transparentnost, rychlejší reakce na změny a efektivnější řízení podniku.
Naše služba průběžného vedení účetnictví zahrnuje:
Chcete mít jistotu v účetnictví po celý rok? Ozvěte se nám a domluvte si s námi konzultaci.
Stálý přehled o hospodaření – Díky pravidelným reportům máte vždy aktuální informace pro rozhodování. Žádné překvapení na konci roku.
Prevence chyb a pokut – Pravidelným účtováním a kontrolami předcházíme chybám. Reagujeme včas na nedostatky a minimalizujeme riziko sankcí při kontrolách.
Úspora času a nákladů – Nemusíte trávit dlouhé hodiny hledáním dokladů nebo rekonstrukcí účetnictví zpětně. Průběžné vedení účetnictví vám ušetří čas i peníze.
Mám zájem o průběžné vedení účetnictví
Ing. Zlatuše Zelenická
jednatelka, zakladatelka společnosti
daňový poradce ev.č. 0509
Radovan Zelenický
jednatel
Mgr. Renáta Potyková
asistentka jednatele
v týmu od r. 2012
Mgr. Beáta Pieczková
zástupce jednatele
v týmu od r. 1997
Vlastimil Kurek
mzdový účetní
v týmu od r. 1998
Ing. Martina Macurová
účetní senior
v týmu od r. 2019
Bc. Michal Faja
asistent daňového poradce
v týmu od r. 2010
Eva Kalužová
účetní
v týmu od r. 2001
Jarmila Fajová
účetní
v týmu od r. 2016
Pavla Šimandlová
účetní
v týmu od r. 2016
Marta Tkáčová
mzdová účetní
v týmu od r. 2017
Bc. Lenka Eberová
účetní, administrativní pracovník
v týmu od r. 2016
Dominik Mitrenga
účetní
v týmu od r. 2019
Provádíme i zpětnou rekonstrukci účetnictví. Vaše doklady zpracujeme, uvedeme do souladu s legislativou a nastavíme nový režim.
Ano, kdykoli během roku můžete přejít z jednorázového zpracování na průběžné. Převzetí probíhá hladce a bez výpadku služeb.
Stačí se s námi spojit. Probereme vaše potřeby, domluvíme způsob předávání dokladů a my se postaráme o zbytek.
Záleží na vašich preferencích. Nejčastěji provádíme měsíční nebo čtrnáctidenní zpracování.